ماجرای دوست دختر
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 11:46 :: نويسنده : roya



دیشب رفتم استخر,بعداز شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم 4 تا میس کاله 6 تا اس ام اس از دوست دخترم:
اس ام اس 1:عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس 2:انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس 3:همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو
......اس ام اس4:کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس 5:تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت.گمشو برو پیش همون دختر عموی ...
اس ام اس6:راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت حميد دو ماهه رابطه داریم.بای!! 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت17:41---20 بهمن 1391
عاااااااااالی بود عاااااااالی!

با نظراتت خییییییییییلی خوشحالم کردی!

مرررررررررررررررررسی!

واااااااااااااااااااااقعا وبت عاااااااااااااالیه!

خییییییییییییییلی خوشحال شدم که واسه هررررررپستم یه نظرگذاشتی!

بازم مررررررررررررررررررسی همیییییییشه منتظربقیه نظراتتم هستم!

بای بای
پاسخ:بوووووووووووووووووووووس


فائق
ساعت14:18---19 بهمن 1391
ا دخترا هم چه موجوداتی هستیمااااااا
پاسخ:انقدر حال میده این کار


mehdy
ساعت0:04---19 بهمن 1391
قلب من یک جاده تاریک بود



با تو قلبم کلبه پیوند شد



اشک هایم مثل نیلوفر شکفت



حاصلش یک اسمان پیوند شد


پاسخ:ممنون


ساعت16:38---17 دی 1391
ایییییییییییییییییول.


عالی بود


بیییییییییییییییییییست

پاسخ:امتحان کن حال میده


mehrnush
ساعت2:25---17 دی 1391
باران ک ميبأرد دلم برايت تنگ تر ميشود

راه ميافتم بدون چتر

من بغض ميکنم آسمان گريه..
پاسخ:مرسی آجی


از جنس سکوت
ساعت23:26---13 دی 1391
وااااااای خیلی باحال بود منم باید امتحان کنم
پاسخ:من یه بار امتحان کردم البته اون قسمت آخرشو نگفتم.خیلی باحاله


سپیده
ساعت15:19---13 دی 1391
سلام عزیزم

خیلی باحال بود پستت


سپیده
ساعت15:19---13 دی 1391
حـــالا که رفته اے ...



دلـــم براے تــو بیـــشتر از خودم مـــےســوزد...



فـــکر مــےکـنی کســـےبه انـــدازه ے مـــن دوســـتت خواهـــد داشـــت ...!؟
پاسخ:مرسی که سر زدی


عبدمولا
ساعت12:21---13 دی 1391
بله.منظور من هم همین بود.

راستی وبت خیلی قشنگه..



فقط مواظب خودت باش..پاسخ:ممنون;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: